Thursday, January 13, 2011

Saya Nak Menang Domain Dan Hosting Percuma Dari Mohdzaid.com & Exabytes Malaysia

new banner mohdzaid contest Contest : Hosting Giveaway Mohdzaid.com – Tajaan Exabytes.com.my

Jom sama-sama memeriahkan
berakhir pada 20 Feb 2011

ceritakan kenapa anda nak menang hadiah ini

Saya nak menang hadiah ni untuk dihadiahkan pada syarikat tempat saya bekerja. Memandangkan Al-Kiblah Travel & Tours masih baru dan ekonomi pun tak membrangsangkan lagi adalah lebih baik sekiranya saya memberikan sedikit penghargaan kepada majikan. Bukan tak maju kay..tapi masih setahun jagung dan bertatih lagi. Lagipun majikan sangat baik dan saya nak bagi ni sebagai hadiah terima kasih. Tak lama lagi saya dah nak berenti dah...huhu sedeyla plak. Saya doakan semoga business makin maju kalau dapat domain/hosting free ni. Renewla kot, sebab dah ada domain pun. 
Insya Allah.Amin

Semoga bertuahlah hendaknya.Amin

2 comments: