Monday, December 5, 2011

Masam2 je

La ni CiKema asyik dok suka makan hok masam2 je... tekak ni rase lain macam je...

jeng..

jeng.. 

ni lah yang dok selalu jadi santapan CiKema


limau ais/suam

laksa
sedap...

sedap..

klau laksa tu, siap tambah2 lagi perahan air limaunye. tom yam tu plak..klau tak masam lagi..tak berapa nak layan...en. Pejal makan dah ok je..tapi bila CiKema..ha semua rasa..cam tak cukup masam..ngeh..ngeh...

jeruk
asam boi

Masam2 je dah skang..cuba gak makan jeruk2 ngan asam boi...tak bleh blahlaaa...jeruk tu rase cam tak sedap pun...padahal siap beli lagi..makan le juga..tapi simpan kat dalam peti sejuk dah..tak tau sape nak makan nanti...asam tu plak...haiya terlalu masin...bluweekkk...

ni lah akibat buatan orang..hehe

3 comments:

  1. wah tahniah yer..syok dengar berita macam nie..:)

    ReplyDelete
  2. Thanks Puan Kutu..Alhamdulillah..syukur.. :)

    ReplyDelete