Tuesday, March 6, 2012

Keputusan GiveAway dari akmarwati.com

Assalamualaikum..
seperti yang dijanjikan CiKema akan buat pengumuman keputusan GiveAway dari akmarwati.com. tapi sebelum tu meh nengok cam ne CiKema wat untuk mencari sapelah yang bertuah tu kan... 

mula2 kenalah gunting2 dan tulis no peserta yang join tu

dah siap tulis, lipat2lah kan masuk dalam bekas

sesudah itu soh la bebudak tiga orang ni buat cabutan..
adeh tak berapa nak nampak plak

ambil lagi sekali pun sama gak... sabo ajelah

tapi tak pe, ni CiKema ambil letak kat bawah senang skit. barulah nampak nombornye. 
so jom kite lihat siapa yang bertuah tu yer..
.
.
.
jeng
.
.
.
jeng
.
.
.
jeng
.
.
.

cabutan pertama
1. Ogy http://ogy2112.blogspot.com/2012/02/giveaway-dari-akmarwaticom.html
14. Segalanya Kuterima http://segalanyerkuterima.blogspot.com/2012/02/giveaway-dari-akmarwaticom.html
27.Cik Fiza http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/02/giveaway-dari-akmarwaticom.html

boleh semak kat peserta yang terjebak kalau nak kepastian no. sape tu..hehe

nanti sila emailkan nama, alamat dan no. telefon pada CiKema tau
antasia_aima@yahoo.com dengan tajuk ga dari akmarwati.com

hadiahnye..CiKema bagi secara rawak je tau. harap korang happy
nantikan cabutan kedua sedikit masa lagi
hehehe
jangan marah

klik2 sini sama..hehe..Thanks

9 comments:

  1. alaaaa...xterjebak pn..huhhu

    ReplyDelete
  2. Hee~ Alhamdulillah. Saya tersenarai ! Yg no 27 tuh~ :))

    Tengs ya kak kema ! Nanti sy emel kan details ya ^^

    ReplyDelete
  3. tahniah pada pemenang.. xda rezeki sy..huhu

    ReplyDelete
  4. tahniah pemenang. tiada rezeki no.18 ;)

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada yang menang..takde rezeki kali ni...maybe next time kot....

    ReplyDelete