Tuesday, October 26, 2010

NAMA UNTUK ANAK WA

CK join contest ni. kena bagi nama anak buah cik Yuyu kita ni.
Details kat SINI. Tarikh tutup sampai baby lahir (antara 14 Nov - 24 Nov 2010)


CK nak bagi 2- 3 nama k..
Nama Lelaki
1. Raja Aqil Shah (Aqil =Yang baik budi, bijaksana, dapat dipercaya, pintar)
2. Raja Aamir Shah (Aamir = Memakmurkan)
3. Raja Arman Shah (Arman = Harapan/Inspirasi)


tapi tiba2 keluar perempuan cam ne? CK suggest nama2 ni plak
1.Raja Azzalea Sofea (Azzalea = Kekal Abadi, Sofea = Menawan)
2.Raja Alya Salsabila (Alya = Ketinggian, Salsabila=Mata Air Surga)
3.Raja Aqeela Sakeena (Aqeela = Terbaik, Sakeena = Sahabat)


pilih2...jangan tak pilih. ngeh3...
Ok ...CK tag Maly, Areen & Zue untuk join contest ni juga. Jom cuba...

9 comments:

  1. wahhh.....1stly, congrates!!!!tunggu masa je yer??

    ok...kalo dr pemerhatian patik,(maklumla, nm ank tu sume ada raja kan??)kalo lelaki, patik lebih suka dengan nama RAJA AQIL SHAH ~~>sbbnya ejaan unik, ada nahu arab skit & semua maksud AQIL tu mmg hrpn & impian ibubapa spya ank akn mbawa maksud nama tu menjadi kenyataan....

    kalo gurl lak, amik y lebey kurang dgn bunyi si lelaki iaitu RAJA AQEELA SAKEENA...sbbnya ~~> AQEELA tu pn mbawa maksud y sm dgn AQIL sbnrnya...

    dan sbnrnya....sy ske dgn sume nm² td.....cme, hrpkan ank tu jd ank y soleh/solehah ble da lahir ke dunia y penuh pancaroba ni!!!(wah, mcm sasterawan lak)

    ReplyDelete
  2. tq sudi join...pemenang insyaallah akan diumumkan 14,15hb nov

    ReplyDelete
  3. Areen: ya betul, ,moga2 jadi anak yg soleh/solehah hendaknya. Amin

    Yuyu: Orait..kita tunggu pemenangnye..berdebar2 plak..keh3 :P

    ReplyDelete
  4. wah. maen raja2 nama ye ;p
    nice2

    ReplyDelete
  5. wah. maen raja2 nama ye ;p
    nice2

    ReplyDelete
  6. bukan anak akak le bella, tu untuk ank sedara si yuyu tu..mungkin ada keturunan kerabat dirajala tu..hehe :)

    ReplyDelete
  7. anak sedara yuyu tu blom kuar lagila fatin.tu pasal dia soh cadangkan nama tuk ank sedara dia..hehe3

    sedap ke ello? belasah je tu, bunyi2 cam sedap je..hehe

    ReplyDelete