Saturday, September 29, 2012

Honey Madu Wanted

Mai..Mai..semua...sape mau jadi my honey madu? Waa...memang syioklah semua kaum adam yang dengar statement ni kan. Tambah-tambah kalau yang nak carikan tu sang isteri..hai memang macam orang mengantuk diberi bantal...disorong bantal...dicampak bantal gitu...

Ni cite dah lama, sesaje en. Pejal nak mencari-cari pasangan untuk dijadikan isteri. As a wife bohonglah CiKema tak jeles tapi at the same time... CiKema nak le juga bersedia awal-awal kot2 jadi kenyataan. Maka...di fb en. Pejal cuba mencari...kot ada antara rakan yang boleh rekemen kan...

siap ber'status' di fb lagi
Memang status berani mati ni...ada yang sokong, ade juga yang membangkang...yang menyokong tu of koz le kaum Adam...kaum Hawa pastilah bengang dan cuba gak membangkang kan..

CiKema? Berdoa je yang terbaik...Kalau dengan berMADU tu baik untuk kami...Insya Allah CiKema akan cuba terima segala dugaan dan ujian dari Allah. Kalau tak baik...minta sangat2 Allah jauhkanlah ye dak..tak mau lah terjadi porak peranda plak nanti. Nauzubillah...

En. Pejal with Hunny Madu
Cantik kan Hunny Madu tu, yang pasti itu bukanlah calon-calonnye yer. Mau kena kejor yop kejor or perambat ngan kayu, parang, bom, pistol, peluru berpandu, keris, cota...etc... plak dek suaminya nanti. Wife orang tu...dah le Hunny Madu skang berbadan dua. Tak pasal-pasal jadi kes lain plak...xmo..xmo..

Hunny Madu n her husband
Tapi tu lah...en. Pejal pernah cakap yang dalam dia mencari cinta...(memang kena banyak bersabar..kadang sampai xsabar gak le juga :D) dia juga adalah punca orang lain bertemu jodoh. Contohnye laa kan...dia melamar si gadis ni untuk di jadikan isteri, then gadis ni bagitau keluarga dia. Agak2 keluarga si gadis ni terima ke? Ha...kompemlah terus keluarga derang mencari menantu yang solo buat anak derang dengan segera. Yerlah...kalau boleh, biarlah si gadis dengan si bujangkan. Tak gitu?

ni plak ngan penari masa majlis Raye di opis en.Pejal
Jadi...gitulah nasib my en.Pejal (my nasib gak le..huhu) ... masih belum bertemu dengan orang yang sesuai untuk membentuk tanggapan yang baik dalam berPOLIGAMI ni. Maklumlah, selama ni...banyak sangat tusukan yang tak elok pasal POLIGAMI, padahal perkara tu bukan berDOSA BESAR kan...tapi digembar-gemburkan dan dilaksanakan dengan cara yang SALAH. Tu yang ramai yang tak suka MADU ni... (kata BoBoi..kenapa panggil madu, apesal tak panggil RACUN je..betul gak kan)

Alaa...CiKema nak bagitau lebih-lebih memang tak pandai sangat. Tapi tulah, takut juga kalau cakap je lebih, nanti dah jadi betul-betul...haaaa... mau menangis tak berlagu plak. Bagi CiKema, semua tu ketentuan dari Allah kan...DIA yang tahu sama ada hambanya sesuai atau tidak dengan ujianNYA.

Korang macam mana? Mau ke jadi Honey Madu CiKema? Tetttt...

4 comments:

  1. Klaau boleh, dijauhkan la. Tapi kalau dah memang tertulis begitu, harap2 dapat bersabar dgn ujianNya..

    ReplyDelete
  2. Cepatttt..Tag cik kema.

    http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2012/09/giveaway-guess-mess.html

    ReplyDelete
  3. arr...errr...ermm...;-)
    tengkiu sayang...

    ReplyDelete
  4. hahahaa... yela. betui la kata encik pejal tu. kalau nak berpologami ni , kenalah bagi nampak jadi cantik elok.. kan kan.

    ReplyDelete