Sunday, January 30, 2011

GA OpisMate dah Tamat

Wah sedar tak sedar. Dah tamat pun ga opismate yang Cik Kema wat dalam tempoh lebih kurang 2 minggu gitu. Tak sangka ada gak yang sudi menjoinkan diri dan memeriahkan ga OpisMate ni. Sonok3...

Masa buat ga tu ada Cik Kema mention nak bagi hadiah untuk para pemenang kan. Oleh kerana, sambutan menggalakkan Cik Kema tambah lagi 1 hadiah. so total semua hadiah jadi 7 lah.. 3 Pemenang utama dan 4 lagi saguhati. Boleh gitu?

3 pemenang utama akan dapat hadiah berupa barangan HPA dan AVON. Hadiah tu semua Cik Kema campur2 kan je nnt.Yang lagi 4 tu, akan diberi barangan HPA. 

ni antara hadiah yang Cik Kema nak bagi. 

barangan avon

barangan HPA

So, kalau korang rasa2 nak menang hadiah dan menjadi antara 7 orang yang bertuah tu, sila cek balik penyertaan korang kat SINI. Kalau ade yang masih tak betulkan apa2 yang kureng tu, penyertaan anda akan terbatal. Segala surat menyurat tidak akan dilayan. hehe..Cik Kema kasi tempoh sampai Isnin ni. 31 Jan 2011. Pas tu takde dah. 

Lagipun,klau boleh nak settlekan cepat2 pembahagian hadiah ni. Takdelah korang dok tunggu lama2 resultnye kan...Wokey pada sesiapa yang berkenaan, silalah cepat perbetulkan n3 anda. Thanks semua kerana sudi join.

1 comment: