Monday, January 31, 2011

1st GA Pearl By mOoN

Saya sudah kena tag by Miera
Maka dengan ini saya ingin men'join'kan diri saya dalam
tarikh tutup 14 feb 2011

sebab kenapa anda join GA ni..
Saya memang suka join ga, contest & lucky draw. buat blog pun sebab tu. Lagipun saya suka hadiah. Tambah2 kalau ada yang suka nak bagi. Dapat hadiah Free Best maaa...ngeh3..
Sambil2 tu menambah & meramaikan kawan2 dlm dunia blogging ni. banyak gak maklumat yang kita dapat. boleh gak tambahkan pendapatan. sikit2...lama2 jadi millionaire. Insya Allah.Amin

antara warna putih, peach dan hitam,, which color describe u the most..dan nyatakan kenapa...HANYA 3 WARNA DI ATAS tau...
susah nak jawap soalan ni. Putih kot..peach pun boleh..hitam pun ade gak..adeh..mana satu nak pilih ni yek. Wokeylah..Cik kema pilih kaler putih. Putih melambangkan kesucian. Suci di mana Cik Kema mempunyai hati yang baik. (Masuk bakul mehh..) Buat baik pada semua orang. Walaupun orang tu pernah buat sesuatu yang tak baik pada kita. Esok2 dia malu sendiri, bilamana kita gak yang menolongnyer nanti. cengitulah kot. buat semua perkara dengan penuh keikhlasan gitu..Insya Allah.

Jom ramai-ramai memeriahkan ga ni.
Cik Kema tag plak Maly, Ekin & Miza
Semoga kita2 ni bertuahlah hendaknya.Amin

No comments:

Post a Comment