Sunday, February 19, 2012

Semalaman mengadap Novel Bicara Hati online

Haha..tak pernah CiKema buat perangai sampai tak tido satu malam dek kerana membaca novel secara online. Hari ini dalam sejarah le tu..CiKema terjebak membaca novel Bicara Hati karya Damya Hanna di blog Encik Nakal. Ni semua kes nengok cite Bicara Hati bersiri kat Astro Prima tapi selalu je tak dapat tengok. pas tu rase cam pernah je baca novel tu..tapi apesal le tak ingat langsung jalan ceritanya. Rupa2nye..memang tak pernah baca..hai kedaung sungguh..patutlah tak ingat pun..hahaha

fHsnF NOVEL BICARA HATI
Kalau korang nak baca boleh terjah kat SINI

Memang seronok membaca novel tu, tu yang kalau boleh nak abiskan juga membacanya. Bila baca novel tu..barulah tau adelah yang diubah sana sini serba sikit dari jalan cerita asal. Patutlah ade episod pasal Razif nak bunuh diri tu, CiKema agak emo. ape kehelnyelah mamat ni gila sampai nak bunuh diri bagai pasal si Zahlia tak terima cinta dia. Macam tak percaya ketentuan Allah je. pas tu nak bunuh diri..geram je tengok tau..tapi bila baca novel tu..takde plak..haiya, pandai2 plak penulis skrip ni mengubah jalan cerita..sabo ajelah..

Apa2 pun memang seronok baca novel ni. sampai terbawa2 ke dalam mimpi gitu. Memang selalu CiKema baca novel... bukan novel ni je tau..sampai termimpi2..dan sampai nangis2 keluar ayaq mate bagai..huhu sedey sedeh..pandai betul penulis2 novel ni mengolah jalan cerita sampai terbawa2 emosi. Hebat sungguh... 

Moh kite layan dulu OST cite BICARA HATI ni. 


Bicara Hati | Lena AF9
Pinjamkan hatimu
Agar dapat aku tunjukkan cintaku
Moga engkau tahu semua kasihku
Hanya untukmu
Setia rinduku nyata pada mu

Pinjamkan cintamu
Agar dapat aku selami hatimu
Moga aku tahu ikhlasnya
Kasihmu hanya untukku
Percaya rindumu nyata pada ku

Bicaralah hati tentang kita
Bicaralah hati untuk selamanya
Bicaralah hati dengan rela
Kau lengkapkan hidupku
Sempurnakan cintaku
Biar hati kita jadi satu

CiKema : Nanti nak layan episod2 yang tertinggal plak..hehe

Don't forget to join my GiveAway dari akmarwati.com
klik2 sini sama..hehe..Thanks

10 comments:

  1. salam akma..k.atie pon minat citer ni :D.Ada novelnya tp bc novel & layan drama lain rasanyakan..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam k.atie..memang lain, ade tukar banyak gak la skrip dia..maybe nak menyedapkan cite kot..hehe

      Delete
  2. xsama kn buku n novel.
    baca novel lagi feeling. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah..xsama, memang feeling baca novel lagi..siap nangis2..haha

      Delete
  3. hadiah misteri telah di pos...dah smpai??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dah sampai, dh sms bgtau rasenye. Thanks so much..suka sangat..hehe

      Delete
  4. kak fieda tak tgk la plk cite ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kak..saye dok layan tv siri kat youtube pun sampai tak tido malam..hehe

      Delete
  5. Replies
    1. Akak layan dolu2, saye baru layan..hehe..lambat 10 thun tuuu..

      Delete