Thursday, April 26, 2012

Jom Melancong dengan HZtours


HzTours | Affiliates Program - Affiliate Program

Assalamualaikum

Hari ni CiKema nak promote Affiliate Program ala2 Hearbeat (yang dok tergedik2 kat blog CiKema ni) pada semua. Inilah dia HZtours.com.my merupakan syarikat No. 1 Muslim Online Travel Agency yang menawarkan program berdasarkan affiliate. Kira macam nuffnang dan churpchurp jugalah kan. Klik2 dapatlah habuan kan..lagi banyak klik lagi baaaanyakkkk masyukkk...


Syarikat HZtours.com.my dipunyai oleh En.Hazimin Sulaiman dan En.Zaid Anuar selaku pengasas HZ Travel & Tours Sdn Bhd yang berpusat di Ipoh, Perak sejak tahun 2010. Syarikat HZtours.com.my ni menawarkan pelbagai pakej pelancongan dalam dan luar negara, tempahan tiket dan hotel penginapan tak lupa juga pakej umrah.

CiKema  dapat tau berkenaan HZtours.com.my pun dari n3 di blog Syuhada nie lah..Oleh kerana, program ni masih baru, jadi CiKema nak war-warkan pada semua untuk join program ni. Bolehlah tambahkan lagi pendapatan tu.

Ada dua cara nak sertai program ni tau... Pertama-tama sekali mestilah korang kena pi daftar dulu ye. Klik je banner bawah ni.


Masa nak mendaftar tu nanti korang boleh pilih sama ada bayaran berdasarkan komisen setiap jualan atau satu lagi melalui jumlah klik setiap kali orang jenguk ke HZtours.com.my. Kalau join yang klik2 tu, minimum payout cumalah RM50 sahaja dan 1 klik bersamaan dengan RM0.08. 

Agak berbelah bagi gak nak pilih yang mana satu kan... Yerlah manalah tau, tetiba ade yang memang betul2 dapat buat jualan tentulah nak komisen kan... sebab komisen boleh tahan gak dapat 7%-10% dari harga jualan. Bayangkan kalau sorang amik pakej umrah yang berharga RM5,000..korang akan dibayar dalam RM350-RM500 setiap seorang yang memang kompem nak pergi tu kan. Banyak kan... so terpulanglah korang nak pilih cara yang mana. 

Ok, dah selesai daftar dengan HZtours.com.my, automatik korang akan dapat RM10. Ni bonus katenye sebab sudi join program ni. Coding banner untuk promote HZtours.com.my akan diberi setelah akaun korang diaktifkan. Dalam sehari dua akan settle then korang dah leh start buat marketing. Hehe

Jangan lupa join tau... sementara pendaftaran masih PERCUMA lagi.

Jom Melancong dengan HZtours

4 comments:

  1. wahhh..cikema pon dah join..jom kita pkat2 promot hztours nie..hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah join semalam...jom2 kite bt sales & marketing..hehe

      Delete
  2. Ibu Yusuf pun dah join. Klik dr link cikema.. :D

    ReplyDelete
  3. oic....bgs jgk kn...pendapatan sampingan

    ReplyDelete