Isk isk..tak taulah nak kate ape? Berlagak ke hape tah le... kenapa suka2 hati buat status cengitu. Mau mengamuk nanti orang-orang yang ada kena mengena ngan MCKK dan juga KSAH ni. Tak pasal2 je kan..kan..
|klik utk tumbesaran|
- Dato' Onn Jaafar, the father of Malay nationalism
- former Prime Minister Tun Abdul Razak Hussein
- former Agriculture Minister, Chief Minister of Kedah and President of International Islamic University Malaysia, Tan Sri Sanusi bin Junid
- former Deputy Prime Minister Dato' Seri Anwar Ibrahim, Malaysian ministers Hishammuddin Hussein, Effendi Norwawi, Fauzi Abdul Rahman and Nazri Aziz, politician and former chairman of theBarisan Nasional Backbenchers Club Shahrir Samad, the Sultans of Pahang and Perak, late Omar Ali Saifuddin III of Brunei from 1932 to 1936 and the Yang di-Pertuan Besar of Negeri Sembilan. Pak Sako or Ishak Haji Muhammad, Tan Sri Yahya Ahmad and Dr. Azahari Husin were also alumni.
- Prime Ministers Mahathir bin Mohamad (b. 1925) and
- Tunku Abdul Rahman (b. 1903 d. 1990) and
- the present Sultan of Kedah, Sultan Abdul Halim (b. 1927)
Sumber : Wikipedia/KSAH