Sunday, January 27, 2013

Hadiah TERBAIK

Assalammualaikum...

CiKema memang suka sangat hadiah. Korang suka tak? Tak tau lah kan..kot-kot ada yang tak suka hadiah. Anak-anak CiKema...macam ibu dialah...suka,suka, suka..Kalau tak suka, takdelah CiKema ni gila bercontest sana sini kan... Hehe

pic dari karangkraf.com
Tapi dalam banyak-banyak hadiah tu... Dalam banyak-banyak hadiah yang kita pernah dapat...tak kiralah kecil ke besar ke, murah atau mahal ke... agak-agaknya apa hadiah yang TERBAIK yang pernah kita perolehi?

ambil dari SINI

Ya...hadiah yang kita tak dapat pegang, rasa atau dibuka kotak dan pembalutnya. Hadiah TERBAIK dan sangat istimewa jika mendapatnya dan juga untuk dihadiahkan. :)

Semoga selalulah kita berikan HADIAH TERBAIK ini untuk semua yang kita sayang. Insya Allah, Aamiin.

5 comments:

  1. :-)

    CikKema.MAkbed dah tukar link belog. Update ye.

    http://makbedthejournal.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. doakan untuk kite jugak ek..hehehe

    ReplyDelete
  3. As salamualaikum,

    The greatest gift in life:

    La ilaha ilAllah Muhammadur Rasulullah

    There is no god but God, Muhammad is the messenger of God

    Best Regards,
    Itching And Burning Sensation

    ReplyDelete