Friday, November 12, 2010

Jawatan Kosong ada di sini

kalau korang perasan le kan Cik Kema dah letak lama link2 untuk sesiapa yang sedang mencari-cari keje. bukannye takde, berlambak2 dah keje kat malaysia ni. sesuai untuk semua. cuma hendak ngan tak nak je mencarinya.
pic dari pakcik google
portal kerajaan & swasta pun ada. skang ade juga yg buat blog semata2 nak update keje2 yang terbaru. maklumlah sekarang ni zaman orang memilih-milih keje. klau yang mana berpelajaran tinggi tu, takpe juga. bolehlah dilayan kerenahnye. yerlah duit dah abis beribu2 untuk belajar, tp kalau tak dapat gaji beribu2 macam tak berbaloi juga kan.manakan nak membayar loannyer lagi, PTPTN atau pinjaman MARA. sape2 yang cerdik dan berduit skit dapatlah biasiswa dari Pa& Ma or badan2 kerajaan & swasta. kira alhamdulillah, takdelah nak kena naik2 court klau tak dapat bayar balik.
pakcik google ngah cari keje ke?
so untuk memudahkan semua, Cik Kema dah letakkan link2 tu khas untuk semua yang masih mencari-cari kerja. sila jengok2 kt sidebar yer.dah siap letak tajuk pekerjaan/kerjaya tu. ha nanti boleh belek2 mana2 yang berkenan di hati.mana2 yang dah kerja dan nak meng'upgrade' kerjaya anda pun boleh juga. silalah datang menjenguk. tak de masalah...selamat berjaya dalam apa jua bidang yang anda ceburi. 


akma: eh..apa da ko merepek petang2 ni..ngeh3

No comments:

Post a Comment