Saturday, February 5, 2011

Lagi Keputusan OpisMate GiveAway

Wokey, suka tak yang bertuah dan dah menang hadiah saguhati sebelum ni??. Ha... Cik Kema nak tambah lagi kegembiraan korang dengan menambah hadiah untuk yang bertuah. Sama gak hadiah saguhati... Nak tambah lagi 3 yer... 3 hadiah lagi untuk yang bertuah. Kali ni hadiah akan disediakan oleh Cik Una.


Moh kita usha siapakah yang bertuah itu.

Jeng..

jeng...

Jengggg...

Calon-calonnya sama gak. Klik kat SINI yek..

ya..nombor sudah kluar.. 
adeh..macam main nombor la plak..ngeh3..

AMARAN: Jangan Berjudi. Dosa tau..


tengoklah tu.. si kecik sudah tarik muka... 
terpaksa tepek atas kepala pasal tak mo tunjuk nombor.

Peserta yang bertuah itu adalah 

Peserta no 28

Peserta no 48

Peserta no 45

Sila emailkan butiran peribadi anda seperti nama, alamat dan no phone ke 

nurul_impian85@yahoo.com

Blom abis lagi yer.. 
nantikan pemenang utama OpisMate GiveAway. 
Tungguuu...

3 comments:

  1. alhamdulillah..rezeki..rezeki...

    ReplyDelete
  2. entri kemenangan
    http://adyshariz.blogspot.com/2011/02/menang-opismate-giveaway.html

    TQ

    ReplyDelete