Saturday, February 19, 2011

Welcome to akmarwati.com

Salam semua... Selamat datang ke umah saya yang baru. hehe walaupun kain langsir tak tukor lagi, janji dah masuk umah baru. tak yah membazir..wat slow-slow..banyak sangat perkara baru. tak terkejar pun.. belajar je selagi mampu dan masih hidup ni. 

klik le utk kasi besau


Ni hasil dari kemenangan tahun lepas... “Domain Giveaway dari yanmieonline.com dan Ihosterz.com“. Walaupun hadiah lambat klaim..CiKema tetap syukur sebab diorang tak bagi kat orang lain. Ini semua tak jangka pun dan tak sangka pun. Rezeki tahun baru gitu. Alhamdulillah...




Dipilih secara random je. Senarai penuh boleh terjah kat SINI

Wokey tu je nak bagitau. Sudi-sudilah datang ke rumah saya yang tak seberapa ni.

akmarwati. com

@

akmarwati dot com

CK: Thanks Kak Yan sudi inform pasal kemenangan domain ni. Thanks juga pada Amirul dari Ihosterz.com untuk tajaan dan sudi meregister domain tu untuk CiKema.

1 comment:

  1. tahniah..best2 ada domain sendiri..tahniah sekali lg..:)

    ReplyDelete