Wednesday, December 29, 2010

ForePlay | Apa yang Digemari Wanita

Mungkin ramai yang dah tahu atau masih lagi mencari-cari ilmu untuk menhangatkan hubungan suami isteri. Meh baca sini... Bentuk ForePlay yang digemari oleh wanita pula... 

Tak banyak beza dengan yang digemari oleh lelaki. tapi yang pastinya..semua lelaki suka akannya..hehe
CIUMAN PADA LEHER DAN BAHU
Inilah cara yang paling romantik dan sensual untuk memanaskan seseorang wanita. Mulakan daripada bahagian rahang, membawa ke bahu hinggalah ke leher. Percayalah, si dia pasti akan merasai kehangatannya.

bubble bath
KEASYIKAN ORAL 
Acara ini tidak membenarkan anda tergesa-gesa. Ambil masa. Apa kata anda berdua makan malam bersama. Diikuti dengan menikmati pencuci mulut seperti whipped cream atau aiskrim. Kemudian mandi buih bersama sebelum tiba ke program kemuncak.

kissing
BERKUCUPAN
Fokus dan jangan fikirkan perkara lain. Pejamkan mata dan jatuhkan diri anda ke pangkuan si dia. Berkucupanlah dengan sepenuh hati untuk melihat si dia tersenyum keriangan.

pelukan mesra
SENTUHAN BAWAH PINGGANG
Satu bonus jika anda bertemu G-Spot. Ini kerana semua wanita dambakannya.Sedikit tip yang boleh digunakan adalah jangan gunakan jalan pintas.Mulakan pada bahagian perut membawa ke pinggul dan seterusnya.

MEMBELAI PAYU DARA
Salah satu acara yang memang pantang diketepikan. Tanyalah kepada mana-mana wanita, kegagalan untuk melakukannya menyebabkan separuh daripada keseronokan akan hilang begitu saja. Paling penting, langkah harus dilakukan secara lemah lembut.

CK: Dah cukuplah kot... Selamat Berbahagia semua. tips dari Harmoni n pics dari Google

3 comments:

  1. wah!mmmm mandi buih... bahagianyeeee...

    ReplyDelete
  2. ngeh3..umah klau ade bath tub okeyla kan...

    ReplyDelete
  3. Selamat Malam!
    Hye singgah sini dan polo anda!
    Nanti free jemput lah ke blog IDE pula eh.
    Oh btw entri ni memang syok! Nice!

    P/s : Tutorial 100% Lengkap Cara Membuat Duit Dengan Nuffnang Dari A Sampai Z Fuhhyohh

    ReplyDelete