Sunday, June 24, 2012

Astro Ceria | The Amazing Spider-Man


klik pic pun bole isi form gak..
22 Jun - 28 Jun 2012

Cepat isi form kat link NI di Astro Ceria untuk berpeluang memenangi barangan ekslusif 'The Amazing Spider-Man' atau tiket percuma untuk menonton tayangan filem tersebut pada 8 Julai 2012 di Cathay Cineplex, e@Curve.

Tetapi harus diingat untuk membaca terma dan syarat di SINI dulu. Secara ringkasnye CiKema bagi kat bawah ni...tapi lebih elok baca semuala...hehehe

Kriteria Kelayakan

Merujuk kepada kriteria kelayakan di bawah dan Terma-Terma dan Syarat-Syarat lazim Peraduan, Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang telah mencapai Umur Kelayakan seperti yang tertera di bawah dan peserta atau ahli-ahli keluarga rapat mereka hendaklah merupakan Pelanggan Aktif Astro (“Active Astro Customer”) sehingga 22 Jun 2012.

Pemenang di bawah umur 18 tahun pada 22 Jun 2012 hendaklah ditemani oleh ibu bapa/ penjaga-penjaga semasa menonton tayangan istimewa."Pelanggan Aktif Astro bermaksud pelanggan servis Astro dan akaun Astro yang aktif dan tiada bayaran tertunggak dan berhutang kepada Astro dan tidak melanggar perjanjian melanggani Astro atau memberi arahan untuk berhenti dan/ atau penangguhan melanggan servis Astro pada tarikh pengumunan pemenang. Pemenang hendaklah kekal sebagai pelanggan aktif Astro sehingga tarikh pengambilan hadiah."

*ahli-ahli keluarga rapat bermaksud suami/isteri, anak-anak, ibu bapa, kakak-kakak dan abang-abang

Pemilihan Pemenang

Setiap hari sepanjang Tempoh Peraduan, peserta ke-5 dan setiap peserta ke-5 berikutnya yang menghantar borang penyertaan dalam talian (online form) yang lengkap akan memenangi hadiah seperti yang dinyatakan di dalam Klausa 16 di bawah (maksimum 5 pemenang setiap hari)

Sebagai tambahan, peserta ke 50, 100, 150, 200 dan 250 yang menghantar borang penyertaan dalam talian (online form) yang lengkap akan memenangi hadiah seperti yang dinyatakan di dalam Klausa 16 di bawah.

Hadiah

Setiap hari sepanjang Tempoh Peraduan, peserta ke-5 dan setiap peserta ke-5 berikutnya yang menghantar borang penyertaan dalam talian (online form) yang lengkap ke www.astro.com.my/ceria akan memenangi hadiah seperti berikut (maksimum lima (5) pemenang setiap hari)

• Satu (1) edisi terhad buku nota “THE AMAZING SPIDER-MAN”
• Satu (1) edisi terhad Tali Penyandang (Lanyard) “THE AMAZING SPIDER-MAN” dan
• Empat (4) tiket untuk tayangan istimewa “THE AMAZING SPIDER-MAN”

Sepanjang Tempoh Peraduan, penyertaan ke-50, 100, 150, 200 dan 250 yang menghantar borang penyertaan dalam talian (online form) yang lengkap ke www.astro.com.my/ceria akan memenangi hadiah seperti berikut

• Satu (1) set daripada lima (5) edisi terhad set patung “THE AMAZING SPIDER-MAN”;
• Satu (1) novel dan phonic box set “THE AMAZING SPIDER-MAN”;
• Satu (1) Marvel’s An Origin Story: “The AMAZING SPIDER-MAN’; dan
• Empat (4) tiket untuk tayangan istimewa “THE AMAZING SPIDER-MAN”

Nota:-

Tayangan istimewa “THE AMAZING SPIDER-MAN” akan diadakan seperti berikut:-

Tarikh: 8 Julai 2012
Masa: 11:00pagi

Kalau berminat jangan lupa isi FORM The Amazing Spider-Man tu yer... Boleh gak dapat nengok filem free n dapat barangan eksklusif The Amazing Spider-Man tu...
campaign image

3 comments:

  1. tag sni,http://budakpendekberblogging.blogspot.com/2012/06/segmen-saya-nak-header-banner-cursor.html"

    ReplyDelete
  2. hihihi
    dah lama tak tgk katun kat astro ceria.dulu layan gak walaupon umur dh nak masuk 22 dah.lalala

    ReplyDelete
  3. Kat astro Ceria memang banyak katun..katun2 juga..tp kadang2 tu tiap2 bulan leh gak dpt nonton wayang free sbb derang ade buat giveaway cengini. mostly cite bersesuaianlah ngan kanak2..parents pun boleh tumpang skali...tambah2 yg masih remaja tu...hehe :)

    ReplyDelete